Časté dotazy
Pokud nenajdete odpověď, neváhejte nás kontaktovat

Chci se připojit k Internetu C2NET, co mám dělat ?
Internetová síť C2NET je dostupná ve Frýdku-Místku a okolí, dostupnost Internetu u každého domu si můžete ověřit zde.
Vybraný tarif si rovnou objednejte online anebo volejte 558 111 111 či pište na mail info@c2net.cz.
Jak probíhá instalace a kolik stojí
Pokud si u nás objednáte přípojku k Internetu, např. vyplněním formuláře či zasláním mailu, kontaktuje Vás během dvou pracovních dnů některá z našich kolegyň a domluví si s Vámi termín instalace. Instalaci provádíme zdarma, obnáší přivedení kabelu až do bytu zákazníka včetně zřízení zásuvky. Zákazník si hradí pouze případný nákup routeru či settopboxu.
Potřebuju si u nového připojení pořizovat nový wifi router ?
Pokud máte wi-fi router starý maximálně 2 roky a jste s ním spokojeni, není důvod jej měnit.
Pamatujte ale, že router je velmi důležité zařízení, na kterém se nevyplatí šetřit.
Výrazně ovlivňuje kvalitu připojení k Internetu, používání starších routerů může přinést řadu problémů s odpojováním zařízení, odezvou při hraní počítačových her atpod.
Router je nejčastější úzké místo při měření rychlosti připojení. Je také nejčastější příčinou poruch.
Je v ceně připojení i veřejná IP adresa IPV4 ?
Ne, není, ale je možné si ji přiobjednat za 50 Kč / měsíčně.
Jak mám zaplatit za služby C2NET ? Jsou ceny s DPH ?
Doporučujeme platit trvalým příkazem na účet 5005024100/5500. Důležité je správně uvést variabilní symbol, kterým je Vaše klientské číslo což je i číslo smlouvy. Údaje pro platbu posíláme elektronicky na Vaši mailovou adresu a je taky možné si je prohlédnout a stáhnout po přihlášení do Klientského portálu. Ceny jsou vždy uváděny s DPH. Bohužel od roku 2022 už nepřijímáme hotovostní platby na pobočce.
Je možné wifi signálem pokrýt i celý rodinný dům popř. zahradu ?
Ve větších bytech i rodinných domech je potřeba využít dva samostatné wifi routery či systém Mesh (soustava dvou nebo tři propojených wifi routerů). Dodávku a instalaci těchto zařízení si můžete objednat u nás anebo ji může zajistit i někdo další.
Kdy přijede technik v případě poruchy o víkendu ?
Servis u zákazníků provádíme jen v pracovních dnech, zpravidla následující pracovní den. V případě poruchy např. v pátek večer je bohužel nutné domluvit si termín na pondělí.